× public_lbl_my_posts آثار من shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit خروج از حساب کاربری
5 امتیاز
1 نفر

رفتار مصرف کننده آنلاین

نظریه و تحقیق در رسانه های اجتماعی، تبلیغات و خرده فروشی الکترونیکی

نوع اثر : کتاب

ناشر : سوره مهر

نویسنده :

مترجم : محسن شاهین‌پور , سمیه اولی

صفحات کتاب : 480

کنگره : ‏‫‬‮‭HF5415/32‏‫‬‮‭/ر7 1392

دیویی : ‏‫‬‮‭381/142

کتابشناسی ملی : 3136030

شابک : 978-600-175-569-9‬

سال نشر : 1392

شابک دیجیتال : 978-600-03-2705-7

خرید نسخه چاپی کتاب از سوره مهر : لینک

خلاصه اثر

«رفتار مصرف کننده آنلاین: نظریه و تحقیق در رسانه های اجتماعی، تبلیغات و خرده فروشی الکترونیک، کتاب مهمی مملو از بینش های گیرا و اقناع کننده درباره؛
کاربرد رسانه های اجتماعی،
دنیای مجازی،
بازی های آنلاین،
خرید آنلاین
و مواردی از این دست در مصرف کننده است.

این تحقیقات آمیزه ای عالی از مباحث مربوط به مصرف کننده همچون عمل گرایی مصرف کننده، عملکرد هویت، و موضوعات مرتبط با حریم شخصی و همینطور مضامین مدیریت بازاریابی مرتبط با کمپین های سیاسی، تبلیغات آنلاین و کاربردهای رسانه های اجتماعی را بررسی می کند. اگر بتوان چیزی را در دنیای دائماً در حال تغییر اینترنت، پیشرفته ترین دانست، این کتاب است.»

راسل بلک، دانشکده بازرگانی شولیچ، دانشگاه یورک «امروزه اندیشیدن به مصرف کنندگان بدون در نظر گرفتن رفتار آنلاین، امری غیرممکن است. با این حال، زمان، نحوه و دلیل اینکه مواردی همچون رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک بر رفتار افراد تأثیر می گذارد، کمتر شناخته شده است.

کتاب الکترونیکی

15,000 تومان

حجم : 4.6 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 510

توجه: این کتاب فقط در نرم افزار کتابخوان سوره مهر (نسخه اندروید و iOS) قابل استفاده است.

موضوعات

فهرست

معرفی کتاب
پیش گفتار پروفسور علی اکبر جلالی
مقدمه
پیشگفتار
درباره گردآورنده
درباره نویسندگان
بخش اوّل: هویت آنلاین مصرف کنندگان
بخش دوّم: رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و مباحث مربوط به حریم خصوصی
بخش سوّم: تبلیغات آنلاین و رفتار جست و جوی آنلاین
بخش چهارم: رفتار مصرف کننده خرده فروش الکترونیک و کانال های آنلاین
منابع
فهرست واژگان

محصولات مشابه

بیشتر