امتیاز
5 / 4.1
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 31,000
خرید چاپی
98,000
10%
ت 88,200

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب لبخند مسیح

کتاب لبخند مسیح توسط سارا عرفانی نوشته شده است. محور اصلی کتاب لبخند مسیح دغدغه ‏های نسل جوان است، نسلی که همیشه و همواره در پی حقیقت و جستجوی راستی بوده است. کتاب لبخند مسیح به بیان اتفاقات زندگی دختری جوان و امروزی به نام نگار می ‏پردازد. او ناخود آگاه نردبان صعود یک مرد مسیحی به سوی اسلام می شود.

 نگار که دین را در زندگی بی اهمیت می‏ پنداشته و درگیر زندگی به ظاهر شلوغ و به واقع ساده خود بوده است، بی آنکه بخواهد، دست کمک و یاری می شود برای یک مسیحی که مسیحیت نتوانسته است به پرسش هایش پاسخ بدهد. او از طریق ایمیل با شخصی به نام نیکلاس که ساکن یکی از کشورهای غربی است آشنا می شود. نیکلاس پیرو دین مسیحیت و نگار مسلمان است. در ارتباطات نوشتاری بین آن دو جاذبه های دین اسلام از طریق افکار و عقاید نگار به ذهن جستجوگر و حقیقت یاب نیکلاس سرایت می کند.

روز به روز بر شیفتگی نیکلاس برای آشنایی بیشتر با دستورات و ویژگی های دین اسلام افزوده می شود. سرانجام نیکلاس با استقبال از یک پیشنهاد کاری به ایران سفر می کند و ... سارا عرفانی در این رمان، دغدغه نوشتن از باورهای دینی این سرزمین را دارد. گرچه پرداختن به داستان های اندیشه محور، بسیار سخت است. اما نویسنده کتاب لبخند مسیح توانسته با استفاده از شگردها و زبان ساده داستانی، مخاطب را با خود همراه کند.

گزیده کتاب لبخند مسیح

گفتم: «ببخشید استاد، اگه یکی بخواد مسلمون بشه، چطوری می‌تونیم کمکش کنیم؟»، عینکش را از چشم برداشت و گذاشت روی میز. گفت: «بیشتر توضیح بدید!» لیلا گفت: «ببینید استاد. تقریبا دو سال پیش، نگار تو یه مجله خارجی، یه مقاله تخصصی می‌خونه و برای نویسنده مقاله ایمیل می‌زنه.

 خلاصه اونا تا الان با هم ارتباط دارن. حالا اون به دلایلی می‌خواد مسلمون بشه و از نگار خواسته که بهش اطلاعات بده.» به لیلا نگاه کردم و اخم کردم. استاد منتظر ماند تا من چیزی بگویم. آرام گفتم: «اون فکر می‌کنه چون من تو این کشور زندگی می‌کنم می‌تونم بهش کمک کنم.» استاد پرسید: «نمی‌تونید؟»

شابک :
4-020-506-964-978
سال نشر :
1383
شابک دیجیتال :
978-600-03-2714-9
صفحات کتاب :
151
کنگره :
‏‫‭‭PIR8151‭/ر75‏‫‭‭ل‌2 1383
دیویی :
‏‫‭‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
م‌83-41932

کتاب های مشابه لبخند مسیح